Regisztráljon domain nevet!

Részletes keresés Hogyan válasszunk domaint?

Beszámoló Európa legnagyobb domain árveréséről (képekkel)

A Domainer Meetingen élő domain árveréséről a domainabc munkatársa számol be a helyszínről.
Beszámoló Európa legnagyobb domain árveréséről (képekkel)Tömött pénztárcákkal érkeztek...
A párizsi Domainer Meeting konferenciára készülődve az esemény programját átfutva úgy gondoltam, hogy a rendezvény záró akkordjaként megtartott élő domain árverés elején részt veszek, majd irány a város és felfedezem a város szépségét. Annál is inkább a turizmusra akartam felhasználni az délutánt, mert a szervezők közel négy órásra tervezték ezt programot és ráadásul nem szándékoztam több ezer eurót egy domain névre költeni...

Gyanús jel: az ingyen koktél

Az árverés előtt érdekes volt, hogy az aukciót szervező cég egy kisebb bárpulttal jelent meg, ahol ingyen mérték a drágábbnál drágább italokat és koktélokat. Mire a licit ténylegesen elkezdődött a domainvilág apraja-nagyja már pityókásan dűlöngélt az ötcsillagos szálloda konferencia részlegében, majd a kezdés időpontjában hirtelen mindenki betódult a háromszáz fős terembe. Egyetlen előadáson vagy kerekasztal-megbeszélésen nem volt ennyi ember a teremben. No, itt lesz valami! - gondoltam.

Férj és feleség - az interneten nem válnak el

Elkezdődött. Az Egyesült Államokból ezért a négy óráért utazó hivatalos árverés vezető magával ragadó stílusával percek alatt felpaprikázott hangulatot varázsolt a teremben. A licitálók bátorsága megnőtt, nyelvük megeredt az elfogyasztott koktélok alkohol tartalmának eredményeképpen. Rögtön röpködtek is a dollárokban mért ezresek. Gyakran húszéves fiúcskák bemondva a két új kocsi árával azonos licitet... A Moniker által biztosított technikai háttérnek köszönhetően az előzetes regisztráicót és megfelelő azonosítást követően az eseményt az Interneten figyelők is emelhették az árakat. Erre utaló jelek alapján anonimitásuk megőrzése érdekében a teremben is többen laptopjuk mögül követték az árak alakulását és emelték a téteket.
A legsikeresebb tétel a husband.com és a wife.com páros volt, amelyeknek csak együttes megvásárlása esetén lehetett ajánlatot tenni. A két domainért a helyszínen licitáló befektető 210 000 $-t adott. A teljes árverés alatt a katalógusban megtalálható webcímek harmada került új gazdához, azonban a teljes eredmény csak az árverést követően a licitálók beazonosítása után lesz nyilvános.

Pá! Párizs

Az árverés vezetőjének és segédjének, Monte Cahn-nak köszönhetően a négy órás árverés pillanatok alatt elrepült és a tervezett délutáni városnéző túra elmaradt, azonban nem bánom, mert egy felejthetetlen, szórakoztató élmény egy jól szervezett, professzionális árverésen részt venni.

Tetszett a cikk? Megér egy lájkot?
címkék: események

kapcsolódó cikkek:

kapcsolódó képgaléria:

Domain árverés Párizsban

Tetszett a cikk? Ossza meg ismerőseivel « vissza az előző oldalra
nyomtatás küldés
Monte Cahn
Monte Cahn a Moniker domain aukciós ház alapítója és vezetője. A domain kereskedelem úttörőjének tartott Cahn nevéhez nem csak a legsikeresebb domain árverési cég megalapítása fűződik. Ő tudott először domain nevet 1 millió $ feletti áron értékesíteni. 1996-ban a WallStreet.com-mal törte át ezt az álomhatárt, majd a saját rekordját megdöntve 2 millió $-ért adta tovább az Autos.com webcímet.
Keresés szakértőink válaszai között

Kérdezzen Ön is szakértőnktől!